Music

poniedziałek, 3 października 2016

Ohayo! - Informacje bardzo przydatne (lub nie)

Przychodzę do was z postem informacyjnym, który ma na celu głównie określić najbliższe wydarzenia na blogu. 

Otóż po pierwsze na pasku po lewej stronie pojawiły się dwie ankiety. Prosiłabym was o
szczere odpowiedzieli ;) 

Druga sprawa to opowiadanie Racing Is My Life!. Pewnie niektórzy zauważyli, że dwa pierwsze rozdziały wraz z prologiem zostały zaktualizowane pod względem tak ortograficznym, jak i fabularnym. W przetwarzaniu nadal tkwi rozdział 3, za który mam zamiar niedługo zabrać się porządniej. Póki co zapraszam na poznanie historii tych, którzy jeszcze do niej nie zaglądali, a tym, którzy już to zrobili polecam przeczytać jeszcze raz, gdyż dodałam tam wątki przydatne do późniejszego rozeznania się w fabule (tak przynajmniej sądzę ;P). Niedługo zacznę pisać 4 rozdział, co będzie wyznacznikiem wznowienia tego opowiadanka.

Na koniec chcę was również poinformować, że kolejna notka pojawi się się szybciej niż przypuszczałam, bo na przestrzeni tygodnia-dwóch. Będzie to albo Smocza, albo Pozory, gdyż oba te rozdziały mam na wykończeniu już dzisiaj. Co pojawi się pierwsze? To zależy co pierwsze osiągnie akceptowalną przeze mnie formę.

Na dzisiaj to wszystko, życzę udanego popołudnia/wieczoru/nocy, czy kiedy ta notka wpadła w wasze rączki.
Pozdrawiam serdecznie i do następnego posta ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics