Music

poniedziałek, 3 lipca 2017

Co dalej?

No więc sytuacja wygląda z grubsza tak. Rok szkolny się zakończył, uchroniłam się przed dwóją z matmy, sprezentowałam z zespołem butelkę whisky naszemu opiekunowi, napisałam egzaminy kwalifikacyjne, teorie zdałam, praktykę prawdopodobnie też. A teraz siedzę w domu i co? I się lenie
oczywiście. Ale nie ma tragedii. Prawdopodobnie w sierpniu będę chodzić już na teorię (w końcu przydałoby się to prawko), ale przed tym mam masę czasu na pisanie. Tak więc zaczynając od początku. Ruszyłam dalej z poprawkami Smoczej i mam zamiar dokończyć to w przeciągu dwóch tygodni max, co oznacza, że pi razy drzwi w sierpniu wróciłabym do pisania tego opowiadania.(ukłon w stronę ann w tej chwili -> wiem, że Ci tego brakuje). Tak samo z Racing, przynajmniej mam nadzieję, że uda mi się coś napisać w sierpniu, bo stoję tam na jakiejś stronie -.- Idąc dalej, co następne na blogu? Ci, którzy zaglądają do zakładki Rozdziały, pewnie już wiedzą, ale dla tych którym się nie chce ;) 
Jutro postaram się wstawić ostatnią część Ceny Wolności a za jakieś dwa tygodnie pojawi się Małżeństwo. I to na 100 % Z racji tego, że zostały dwa rozdziały do końca, a ja nie chcę się z tym tak szybko rozstawać, najpierw spróbuję dokończyć obie miniaturki, co będzie skutkować otwarciem zamówień. Na głowie majaczą mi również dwa inne blogi, ale mimo tego postaram się wstawiać tekst na dwa tygodnie co najmniej. To by było na tyle z informacyjnej strony.
Zapraszam do komentowania postów i serdecznie pozdrawiam ^^

4 komentarze:

  1. Czy ja tu widzę coś na temat Smoczej Księżniczki? Nie musisz otwierać zamówień, ja Ci już je dam :-) na zawołanie ;-) Poproszę Księżniczkę i Itasia. Ciekawa jestem jak z tego wybrniesz i jak zinterpretujesz moje zamówienie :-)
    No i przede wszystkim gratuluję sukcesów! :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah XD Nawet nie wiesz, jaki napad śmiechu u mnie wywołałaś pierwszym zdaniem :D A tak dalej, czy ja mam tu rozumieć, że każesz mi pisać właśnie Smoczą i Racing? XD
      Ano dziękuję (Jak wyszłam z egzaminu praktycznego dosłownie się śmiałam z banalności zadań -> Logistyk górą!) XD Dobra odbija, nie ważne. Domagam się wskazówek :D

      Usuń
    2. Wskazówek? hahaha :p Czy Ty moja droga nie za dużo wymagasz? :)))
      Wiesz, jak to pisałam, to chodziło mi o dwa niezależne rozdziały. Jednak jak to już napisałam, to pomyślałam, że może odbierzesz to dosłownie i zmajstrujesz taką parkę. Dlatego nie daję wskazówek. Niech to będzie Twoja interpretacja ;)

      Usuń
    3. Hmmm, a wiesz Ty co? Powiem Ci, że to całkiem ciekawy pomysł na miniaturkę :D W końcu trzeba coś zmajstrować, jak zniknie reszta, a tu już mi coś świta ;) Arigato ann 😁

      Usuń

Layout by Netka Sidereum Graphics