Music

czwartek, 5 maja 2016

Arigato!!!


rys. od Syski Arigato ;)

I strzeliła nam ta pierwsza magiczna liczba - 10 tysi :D.
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jakiego mam zaciesza hehe
;)
Widać moje spóźnialstwo, aż tak was nie odstrasza, skoro ta liczba jest większa i większa :D
Mimo to jeszcze raz wielkie sory za to. 
Tak czy inaczej chcę wam bardzo, ale to bardzo podziękować. Za to, że tu ze mną jesteście, za to, że komentujecie no i za to dodawanie wiary w siebie. Gdyby nie to, byłoby z tym blogiem krucho.
Cóż, mam nadzieję, że dalej ze mną będziecie i dalej będziecie mnie motywować do pracy :)

A teraz tak z innej beczki mała informacja.
Bardzo prawdopodobne, że w niedługim czasie załoga bloga powiększy się o jedną osobę.
Kto to taki dowiecie się w swoim czasie, a ona mam nadzieję, się teraz nie zdradzi? ;D

Tak, czy siak. Jeszcze raz bardzo wam dziękuję. 
Do następnego :D



7 komentarzy:

  1. Gratuluję wyświetleń :*
    //wiedziałam że weźmiesz ten obrazek :D a gif po prostu zajebisty ;p//
    ~~Syska~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Cicho, głucho. Pozwolę sobie zapytać co się dziej?? Gdzie jesteś jak Cię nie ma? No i kiedy można spodziewać się rozdziału? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem. Nie było mnie w domu w ostatnim tygodniu. No wiesz, taka sobie mała wycieczka z moimi psycholami :) Chciałam wstawić rozdział przed wyjazdem ale nie wyrobiłam się :(. Tak więc pojawić się on powinien najpóźniej w sobotę w godzinach nocnych. Oczywiście będzie to Małżeństwo, ale jestem w trakcie przetwarzania Racing i poprawek w Smoczej <- tych wstawionych rzecz jasna (nowy nadal mi nie idzie :/). Jak pewnie zauważyłaś mam też zaległości u cb więc będę chciała również to nadrobić.
      Tak więc podsumowując.
      Żyję, jestem tu i pisze dalej ;D

      Usuń
    2. No faktycznie u mnie też Cię mało było :) Fajnie, że jednak coś tam skrobiesz. Zastanawiam się czy już się zabrać za Racing, czy jeszcze chwilę poczekać i dać Ci na spokojnie to poprawić :D Na razie podchodzę do tego opowiadania z nastawieniem, że wezmę się za wszystkie rozdziału po zmianach na raz :)) Przynajmniej nie będę Cię poganiać a poprawkach.

      A tak na marginesie, to co z tą osobą, która miała się nie zdradzić, że dołączy? Coś więcej nas zdradzisz? ;P

      Usuń
    3. Z Racing radze poczekać. Jak dojde do trzeciego jeszcze moge coś zmienić w pierwszym. Co do tej osoby wszystko powinno być pewne w piątek. Pòki co więcej nie mòwie ;)

      Usuń
    4. Kiedyś chyba nie byłaś taka tajemnicza, albo to mi się coś plącze, co również może być prawdą :))
      Czyli jednak dobrze myślałam, aby poczekać. Nie ma problema (...ja mieć KROPELKA) :D Dobra nie piszę dalej, bo głupi humor mi się udziela :)
      Niecierpliwie wyczekuję informacji co to zmian i nowych rozdziałów :D

      Usuń

Layout by Netka Sidereum Graphics