Music

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Arigato!!!


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI!!!

Na sam początek, witam Was w tym, nowym już roku :D
Życzę wam (i sobie poniekąd też), żeby ten 2018 rok był bardziej udany, niż
poprzedni lub przynajmniej tak dobry, jak 2017 ;)
Chcę Wam również podziękować za 62 700+ tysięcy wyświetleń, które nazbierało nam się tutaj w przeciągu tych nieco ponad 2 lat. 
Dziękuję tym, którzy nadal tu ze mną są mimo, że rok 2017 nie był najlepszy, jeśli chodzi o kolejne części historii. Na blogu pojawiło się zaledwie 8 notek, co w porównaniu z rokiem 2016 (23) oraz 2015 (15) wygląda nieco (żeby nie mówić strasznie) mizernie. Dziękuję tym, którzy byli tu, ale z przeróżnych przyczyn zniknęli. Cieszę się, że choć przez krótki moment byliście częścią naszej małej społeczności ;) Dziękuję też tym, którzy się pojawiają, obserwują i komentują. Kocham Was i szczególnie dziękuję za te kilka słów pod postami <3 Ale dziękuję także tym, którzy po prostu czytają i są tu ze mną, nawet jeśli nie zostawiają po sobie śladu <3
Mam cichą nadzieję, że nadal będzie Was tu tyle, jeśli nie więcej ;)
Chcę też się nieco poprawić i do września jakoś wyrobić te 8 zeszłorocznych rozdziałów, gdyż mimo technikum ta zmora zwana maturą musi mnie w końcu dopaść, nawet jeśli aż rok po terminie :/
Możecie być pewni, że w końcu zepnę dupę i zakończę Małżeństwo, ale w planach mam też ostatnie części Przeszłości i Pozorów. Postaram się też skupić na Racing oraz ogarnąć w końcu fabułę Smoczej, bo cholera, brakuje mi tej odskoczni od FF. 
Możecie się również spodziewać krótszych tekstów podobnych do If there... Nie chcę już robić tak wielgachnych przerw, więc spróbuję te dziury załatać tymi kilkoma pomysłami, które tworzą się w mojej głowie, ale póki co nie nadają na się dłuższą historię.
To tyle z planów na 2018 rok :D
Mam nadzieję, że wszyscy przeżyli atak petard, gdyż sama otarłam się o sytuację bliską poważnego ranienia, przez nieodpowiedzialnych sąsiadów (że tak powiem, żeby chociaż w Nowy Rok nie przeklinać na kretynów, z którymi dzielę blok :) ).
To tyle na początek naszego kolejnego roku. 

Pozdrawiam cieplutko kochani <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics