Music

czwartek, 24 listopada 2016

Ohayo :)

Pragnę wszem i wobec zakomunikować, że dosłownie przed chwilą zaktualizowałam trzecią ---> część Racing is My Life!
Od tego momentu powracam do tego opowiadania i zacznie się ono na powrót pokazywać od czasu do czasu na blogu :)
Zapraszam zainteresowanych do przeczytania. Tych, którzy już przeczytali i czekają na kolejny rozdział również. Porównajcie swoje odczucia i zapoznajcie się z faktami, których nie było tam wcześniej.
Chcę też poinformować, że nowy post - Małżeństwo - zostanie wstawiony w ten weekend i to bez odwołania. Wiem, że was zaniedbałam i już mija powoli miesiąc od ostatniego posta, ale miałam nawał pracy w szkole, a wstawić dałam radę tylko prolog na drugiego bloga, tworzonego wraz z Yumi. I to tylko dlatego, że jego spore urywki od dłuższego czasu zalegały mój komputer, więc wystarczyło wszystko skleić, dopisać trochę i ta dam - prolog opowiadania, które jak na ironię startuje w przyszłym roku, gotowy. 
Mam nadzieję, że mi wybaczycie, a rozdział wam się spodoba.
Po raz kolejny zapraszam również na prolog na War of Change.
Do zobaczenia niedługo ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics