Music

wtorek, 3 stycznia 2017

Zawieszam

Spokojnie, spokojnie. Nie zawieszam bloga, jednak nie jest to też fałszywy alarm.
Postanowiłam zawiesić dwa z głównych opowiadań - Smocza Księżniczka oraz Miłość jest Mordercą.

Musze na nowo przez nie przejść, pouzupełniać braki, poprawić technicznie i fabularnie. Czuję, że jeśli dalej będę je tak ciągnąć to nie dość, że ja nie będę miała na nic czasu to i wy będziecie mieli ich dość. Ale mogę was zapewnić, że zostaną one dokończone i nie ma innej opcji, chyba że wcześniej ktoś mnie pośle do kostnicy!
Nienawidzę nie kończyć tego, co zaczynam. Kłamstwa też nie znoszę, więc nie mogę stać się kłamcą.
Tak, więc możecie być pewni, że wszystko co napisałam powyżej jest prawdą.

Mam nadzieję, że nie będziecie zbyt zawiedzeni moją decyzją, tym bardziej, że nie będzie to jakieś masakryczne roczne zawieszenie. Czas zawieszenia będzie równać się kilku miesiącom, maksymalnie jest to okres pół roku. 

Chcę również poinformować, że póki co nie przyjmuję zamówień, co będzie uwzględnione w zakładce. Kolejka zostanie otwarta wraz z zakończeniem przeze mnie Pozorów.
Pozdrawiam serdecznie :D

Ps. Witam Blue Bell wśród czytających ;)

6 komentarzy:

  1. Smoczą zawieszasz? :( Nie rób mi tego. Miłość jest mordercą przeboleję, ale za Księżniczkę pogryzę, jeśli zawieszenie będzie zbyt długie. Ja wnioskuję o całkowite zawieszenie zamówień na rzecz Smoczej Księżniczki. Już nawet w ostatnim komentarzu chciałam się o nią upomnieć, a tu taki szok. Idę płakać w kącie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, przepraszam, nie gryź (zasłania się rękami). I nie płacz, błagam. Smocza będzie miała o wiele kròtsze zawieszenie niż Miłość. Zresztą niedługo zaczynam ferie, więc to idzie na warsztat jako pierwsze. Małżeństwo też zbliża się do końca, co oznacza więcej uwagi dla reszty. I na pewno nie zacznę żadnych miniaturek w najbliższym czasie. Także spokojnie. Smocza powròci stosunkowo szybko.

      Usuń
  2. Za duzo opowiadań na raz a potem tak to sie kończy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Za szybko się wzięłam za te nowe i teraz są tego skutki :)

      Usuń
  3. A kiedy pojawi się Małżeństwo ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przestrzeni kolejnego tygodnia, max dwóch :) Ale postaram się wstawić w tym tygodniu :D

      Usuń

Layout by Netka Sidereum Graphics