Music

wtorek, 17 stycznia 2017

Arigato!


30 000+ wyświetleń!
Jej już tyle stuknęło? Mamooooo, jak to zleciało :D
Dziękuje Wam. Gdyby nie wy już dawno przestałabym pisać cokolwiek. Tym, że tu jesteście, odwiedzacie, komentujecie, napędzacie mnie do działania.
Wiem, że często gram Wam na nerwach, bo zazwyczaj raczę spóźniać się z rozdziałami, a to znowu nie jest notka fabularna -,- (tak wiem, beznadziejna jestem), ale czułam wielką potrzebę wyrzucenia z siebie tego, jak wdzięczna Wam jestem.
Dzięki temu blogowi, waszym komentarzom, kopom moralnym i pochlebstwom (zamieniam się w narcyza? O.o Oby nie), nie porzuciłam pasji, która daje mi dużo przyjemności i pozwala oderwać się od nudnej codzienności, posyłając na podróż po mojej wyobraźni.
Za to, że tu jesteście powinnam Was na rękach nosić ;)
Jeszcze raz dziękuję!

PS. Mam do was maleńką prośbę, którą pewnie powtórzę pod kolejnym rozdziałem. Otóż razem z Yumi, chciałybyśmy się dowiedzieć, o co według was powinno się zapytać autora ff o Naruto. Chciałybyśmy wykorzystać to w zakładce Autorki na War Of Change.
Było by mi miło, gdybyście podrzucili kilka propozycji i przy okazji napisali, czy chcielibyście abym na wasze pytania odpowiedziała również tutaj.

Pozdrawiam cieplutko w ten zimniuteńki wieczór i jeszcze raz dziękuję za wszystko ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Netka Sidereum Graphics