Music

piątek, 1 kwietnia 2016

Gomenasai !!!

Przepraszam was, ale pomyliłam wczoraj terminy i zapomniałam, że byłam na dzisiaj umówiona z kumpelą na projekt. Niestety nie zdążyłam
zweryfikować wszystkiego, a że muszę przepisać jeden fragment na nowo nie zdążę dzisiaj, Ja wiem, że kolejny raz przekładam już przełożony termin i własciwie jest to chamstwo z mojej strony :( Macie prawo być na mnie wsciekli i zdziwiłabym się, gdyby tak nie było. W końcu to przez moje zaniki pamięci tak namieszałam. Rozdział niestety nie pojawi się w tym terminie, który podałam, a jutro po południu. Przepraszam jesli bardzo się na mnie zawiedliscie. Naprawdę jest mi głupio tak was teraz wystawiać, ale z czasem już nie wygram :( 

2 komentarze:

  1. Skleroza nie boli (u nas sie tak mówi na Śląsku :d ) hahaha , czekamy do jutra :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie boli, ale problemy są (nawiasem daleko ode mnie jestes :D). Za to dzisiaj będzie na 100%. Zostało mi jeszcze przepisać ostatni fragment i poprawić błędy :)

      Usuń

Layout by Netka Sidereum Graphics