Music

wtorek, 31 maja 2016

Ohayo!

Ohayo wszystkim. Pod jednym z postów z podziękowaniem, ann zwill wyszła z dość ciekawą propozycją. Otóż, zaproponowała, żebym za każdy tysiak oddała w wasze
rączki takiego małego one-shocika. Niestety na każdy tysiąc nie dam rady się wyrobić. Zresztą sami wiecie jak to jest u mnie z czasem. Ale myślę, że jeśli spróbowalibyśmy zrobić one-shot na 2 max 3 tysiaki dałabym radę. 

I tu zaczyna się wasza rola. Otóż chciałabym spełniać jakieś wasze życzonka. Może marzy się wam ukochany paring w wymarzonej scenerii? Jeśli tak to zapraszam do strony pt."Zamówienia", która pojawi się jeszcze dzisiaj w Przewodniku po ciemności. Znajdziecie tam również listę animców, które znam na tyle dobrze, aby czuć się pewnie pisząc o ich bohaterach. Niestety nie jest tego za dużo, gdyż nie wydaje mi się, aby reszta zapadła mi w pamięć tak bardzo. Macie też opcję "zamówienia" opowiadanka, które nie ma nic a nic wspólnego z mangą i anime.

Jeśli macie ochotę, napiszcie coś w komentarzu pod stronką. Nawet jeśli nie chcecie się ujawniać, piszcie jako anonimy, a spróbuję napisać coś ciekawego.

Jeśli nasz plan wypali, będzie to stałe wydarzenie w życiu bloga.

Do następnego ;D

2 komentarze:

  1. Cześć :)
    Jako, iż nie mam pojęcia, gdzie na tym blogu można było by cię zaprosić do siebie, to zrobię to tu :P
    Serdecznie chciałbym zaprosić cię na mojego bloga http://ino-sakura-hinata-tenten-temari.blogspot.com/
    Mam ogromną nadzieję, że ci się spodoba i szczerze ocenisz to, na jakim poziomie piszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią wpadne i zwròciłaś mi przy okazji uwage na coś ważnego :) Dziękuje ;D

      Usuń

Layout by Netka Sidereum Graphics