Music

niedziela, 29 maja 2016

Arigato!

rys. od Syski ;D Domo Arigato ;)

No i strzelił nam kolejny tysiąc - mamy na liczniku 11 000 +. 
Nadal się nie mogę nadziwić jak dużo was tutaj jest.

Tyle razy wam dziękowałam ale i tak będę to robić. Tym bardziej, że to się wam należy. Bez was nie byłoby tego bloga. bo i po co komu jedna pisarka amatorka bez odbiorców?
Cieszę się, że tu ze mną jesteście, czytacie moje wypociny i komentujecie.  Miło, że od czasu do czasu przypomnicie mi o tym, że tu za cicho i tym samym motywujecie do zmuszenia mojego leniwego dupska do pracy :D 
Witam tez wśród czytelników TessaAn. Fajnie, że do nas dołączyłaś ;) 
Mam nadzieję, że moje spóźnialstwo nie będzie zbytnio doskwierać Tobie jak i reszcie Nocnych Wędrowców :D.
Jeszcze raz wam dziękuję i do następnego ;D


4 komentarze:

  1. a może by tak za każdy kolejny tysiączek jakieś krótkie opowiadanko dla czytelników? taki mini one-shocik? :D byłoby super podziękowanie dla nas za to że ty jesteśmy i Cię wspieramy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm to wcale nie taki głupi pomysł, ale te tysiaki ostatnio lecą tak szybko, że nie wiem czy nadążyłabym z ogarnięciem fabuły. Chyba, że ktoś miałby jakieś specjalne życzenia. ;D. Może zròbmy małą pròbę - wy mi piszecie co wam się marzy, a ja postaram się stworzyć fajnego one-shota :). Jeśli to przejdzie to na każdy kolejny tysiak względnie dwa dostajecie coś nowego. Co powiesz na taką propozycje?

      Usuń
    2. mi propozycja się podoba. Nie wiem tylko co mogłabym zaproponować :) Może skoro lubisz parę NaruHina, to od czegoś takiego? Chyba, że jest Ci bliższy inny temat. Jak dla mnie, to może być Twoja autorska historia, nie oparta na mandze Naruto. Może to być również jakaś scena wydarta z dnia codziennego Twoich bohaterów :D

      Usuń
    3. Còż z NaruHiną będzie taki tyci maleńki problem, ale co do tego ostatniego to całkiem niegłupi pomysł ;D

      Usuń

Layout by Netka Sidereum Graphics